2016. január 26., kedd

Díj

Hali minna-san!

Keiko White-tól kaptam egy díjat, amit nagyon szépen köszönök ♥ *-*
Képzeld el, hogy tekerek lefelé az oldaladon, amikor véletlenül a google+-os nevemet látom meg egy kis másodperce. Megállok egy pillanatra, és visszatekerek. Keresgélek, és felmerült bennem, hogy rosszul láttam valamit. De nem, mert amikor észrevettem, hát először nem hittem a szememnek. Nagyon boldoggá tett, hogy én vagyok a kedvenced ♥ . Csak vigyorogtam. Tökre meglepődtem, és a napomat is feldobtad. *.*
Szabályok:
Köszönd meg a díjat, és tedd ki, kitől kaptad!
Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!  Ígérem, amint lesz időm, el fogom olvasni.
Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
Írj 12 a saját blogodról!
Válaszolj 12 kérdésre!
Tegyél fel 12 kérdést! Ezt most hanyagolni szeretném, bocsi xd X
Kommentálj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hisz mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény; a lényeg, hogy építő jellegű legyen. (Ha a díj bejegyzés alá kommentálsz, az nem számít, ;) )
Cseréljetek linket!
Küldd tovább 12 embernek! X
Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

12 dolog a Dangerous life cimű blogról:
1.       Főszereplő egy lány, akit Moemi Hitoshinak hívnak.
2.       A Hitoshi vezetékneve Miyavi-tól a Itoshii Hito című zenéje ihlette.
3.       Moemi szereti az animéket, a mangákat és a koreai, illetve japán drámákat is.
4.       Moeminek rossz tulajdonságai vannak, amiket később megismerhettek. Rossz tulajdonság, hogy például csúnyán beszél, rendetlen stb.
5.       9581 oldalmegtekintés van eddig az oldalon. Wow, nem sokára tízezer… Mikor lett ennyi O.O
6.       A design saját munka, és büszke vagyok rá. Nekem nagyon tetszik.
7.       A főszereplőnek eléggé szörnyű múltja van, és efelől nem kivétel Kentin.
8.       Kentin, mint tudjuk testőr. A nevelő apja kényszerítette, mert puhány és gyenge volt.
9.       Lysander amióta csak az eszét tudja, szeret énekelni, és dalokat írni.
10.   Daichit könnyen fel lehet bosszantani, nyugtatókat kéne szednie.
11.   Daichit az apja verte.
12.   Christian drogozik.

Válasz a 12 kérdésre:
1.       Mi/Ki ihlette a története(i)d?
Hát, úgy őszintén, fogalmam sincs. Már nem emlékszem.
2.       Milyen témákat szeretsz?
Hát ööömm… Szeretem a természetfeletti, misztikus témákat. Történetekben is, de csak akkor, ha benne összejön valaki valakivel. Nagyon szeretem azt is, ha nem csak romantikus a történet (csak ne legyen felesleges duma, mert az nekem unalmas xD), de még akció, kaland is van benne (főleg ha bunyó, harc… akkor olyan wow! Imádom XD)
3.       Honnan jött a blogod ötlete.
Szerintem úgy történt, hogy csak úgy ültem… vagy feküdtem (vagy nem tudom, mit csináltam). És hirtelen eszembe jutott, hogy hopp, akarok egy olyan történetet, ami másabb a Drága Vöröskénél. Valami akcióféleségre vágytam, kis maffiás dolgokkal. De ez még 2014-ben volt.
4.       Meddig tervezel még írni?
Addig szeretnék írni, amíg csak élek. Nem tervezem abba hagyni. Ha meg sokáig nem írok, akkor is késztetést érzek, hogy kell valami.xd
5.       Ki a kedvenc bloggered?
Nero Roosie 
6.       Jelenleg hány történetet írsz?
Kettő. Drága Vöröske, és a Dangerous life. De még tervezek egyet a barátnőmmel.
7.       Szoktál zenét hallgatni blogolás közben?
Nem mindig, de ha van valami jó, akkor igen.
8.       Meddig szeretnél még elmenni az írással?
Még tavaly is szerettem volna írni egy könyvet, de ez már valahogy elszállt... Szerintem inkább maradok a blogolásnál.
9.       Mi a kedvenc könyved? És miért?
Most ebben a pillanatban: Anna Banks – Poszeidón (Szirénia öröksége 1.). Tetszik a története, a karakterek… Imádom az ilyen fantasy könyveket. Ebben sellők vannak, és olyan ahw... De még csak az első részét olvastam el T.T
Olvastam már a Luxen trilógiát (ami nagyon sokáig a kedvencem volt. Még most is, csak ez már lecsillapodott.) Jennifer L. Armentrout-tól. Itt meg fénylények…
HÁ’ FANGÖRCSÖT KAPOK! XDDD
10.   Hogyan fogadod a rossz kritikát?
Az attól függ, hogy az a bizonyos kritika hogyan van megfogalmazva. Ha normálisan, akkor rendben vagyok vele, esetleg megfogadom a tanácsát. De ha az illető bunkó meg ilyenek, akkor inkább letiltom. XD
11.   Ki/kik a kedvenc író(i)d?
Nincs.
12.   Mennyi időt töltesz blogolással?
Nem sokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése